הוספת מוצרים בווקומרס (כולל מוצרים עם ווראציות)

תוכן המאמר

הוספת מוצרים ב- WooCommerce זה משהו קל שכל אחד יכול לעשות, גם אם לא השתמשת בוורדפרס בעבר.

הפוסט הזה מתמקד ביצירת המוצר הראשון שלך לאחריו לא תצטרך אותו יותר. להלן נראה שלב אחר שלב כיצד להוסיף את המוצר ולהגדיר נכון את הפרטים.

כיצד להוסיף מוצר בWooCommerce

התחבר ללוח המחוונים של האתר ועבור אל WooCommerce> מוצרים. לאחר מכן לחץ על הלחצן צור מוצר.

ככה זה נראה

במסך שקיבלנו אפשר להתחיל להזין את נתוני המוצר

1. הוסף כותרת מוצר ותיאור

הזן את שם המוצר בקטע הכותרת. לאחר מכן מלא את התיאור עבור המוצר שלך. מומלץ שהתיאור (ליתר דיוק, תיאור ארוך) יהיה מפורט ויסביר את היתרונות של המוצר וכן יענה על כל שאלה רלוונטית שהגולש . יש בסרגל הכלים אפשרויות עריכה שונות כמו נקודות תבליט ומספור כדי לשפר את הקריאות ולהדגיש יתרונות חשובים.

בעת כתיבת הכותרת והתיאור, הקפד לייעל אותם למילות מפתח אורגניות. אם ברצונך להשתמש במילות מפתח סמנטיות בדף המוצר, הוסף אותו בתיאור הארוך.

2. בחירת סוג מוצר

WooCommerce מאפשר לך להשתמש בסוגי מוצרים שונים וזה תלוי מה אתה מוכר. אפשר לבחור מתוך ארבעה סוגי מוצרים מרכזיים:

  1. מוצר רגיל – זהו ברירת המחדל ומתאים לכל  מוצר רגיל שאין לו מידות / צבעים וכדו'
  2. קבוצת מוצרים – מוצר מקובץ מיועד בדרך כלל לשילוב מוצרים פשוטים – למשל,  מארז של חמש יחי'.
  3. תוכנית שותפים / חיצוני – מתאים לdropshipping, או חנות מבוססת שותפים, אפשרות זו מיועדת להפוך את כפתור "הוסף לעגלה" ללינק חיצוני.

  4. מוצר עם וראציות – מוצר המציע משתנים כמו צבעים, מידות וכו'. – שמושי מאוד.

יש עוד 2 אפשרויות נוספות לשינוי ארבעת סוגי המוצרים העיקריים האלה:

וירטואלי – אפשרות זו מיועדת למי שמוכר מוצר דיגיטלי מקוון שאינו דורש משלוח.

להורדה – ניתן להפעיל זאת אם יש קובץ להורדה המשויך למוצר. לדוגמא, ספר אלקטרוני או קובץ שמע.

בכדי לבצע בחירה זו, תוכלו להשתמש בתפריט הנפתח ובתיבות הסימון בתיבה נתוני מוצרים, המופיעים ממש מתחת לעורך WordPress בו הוספתם את תיאור המוצר ככה זה נראה:

לאחר שבחרת את סוג המוצר שלך, יהיה עליך למלא את שאר הפרטים בתיבה נתוני מוצר. אתה יכול להשתמש בכרטיסיות משמאל כדי לנווט בין קטעים שונים.

3. נתוני המוצר

בלשונית כללי הזן את המחיר למחיר רגיל ומחיר מבצע.

מחיר המבצע הוא כאשר רוצים להציג מחיר בהנחה אחרת יש להשאיר ריק והקונים יראו את המחיר הרגיל.

מתחת לזה בחר את סטטוס המס – האם המוצר חייב במס או לא. אם כן, בחר את סוג המס.

עד כאן זה  חובה.

שאר הלשוניות הם בונוס החנות יכולה לתפקד גם בלי שנמלא אותם נעבור עליהם מהר:

כרטיסיית המלאי עוזרת לך לנהל ביעילות מלאי. מק"ט, סטטוס המניה ואופציות אחרות יהיו שם כברירת מחדל. אך אם אינך רואה זאת, הקפד להפעיל את אפשרות ניהול המניות על ידי מעבר אל WooCommerce> הגדרות> מוצרים> מלאי.

הזן את מספר החלקים הזמינים בכמות המלאי והיא תתעדכן אוטומטית בכל מכירה. אפשר הזמנות בחזרה אם המוצר מיוצר ויהיה זמין בקרוב. קביעת רף המלאי הנמוך יודיע לך כאשר מלאי המוצר יורד מתחת לסף.

בלשונית המשלוח באפשרותך לשלוט בפרטים חשובים אודות מוצר פיזי למשלוח. כמו משקל המוצר ואת הממדים. וכן להגדיר את מחלקת המשלוח. ואז תעריפי המשלוח ישתנו בהתאם למשקל, סוג המשלוח וכדו'.

בלשונית מוצרים מקושרים מגדירים המלצות קנייה ללקוח המועילות לשיפור הכנסות החנויות. ישנן שתי דרכים להשיג זאת; באפשרותך לקשר מוצרים משלימים בדף המוצר וכן מוצרים משודרגים כלומר להמליץ ​​על מוצרים יקרים יותר עם תכונות טובות יותר (ניתן לבחור רק מתוך מוצרים שכבר קיימים בחנות שלכם כך שאם זהו המוצר הראשון תצטרכו לחזור ולעדכן את זה כשתעלו את המוצרים הקשורים והמשודרגים שלו)

לשונית תכונות ולשונית וראציות עובדות יחד ומיועדות למוצר עם משתנים – מדריך מפורט בקטע הבא.

בכרטיסיה מתקדם ניתן להוסיף הודעת רכישה ייחודית למוצר המופיעה לאחר ביצוע ההזמנה. ולסמן את התיבה כדי לאפשר ביקורות של לקוחות.

4. מוצר עם וראציות

חלק זה מיועד רק למוצרים משתנים כמו מוצר עם מידות צבעים גדלים שונים וכדו'. במוצרים אחרים ניתן לדלג ולהמשיך לקטע הבא.

מוצר עם וראציות מורכב משתי תכונות עיקריות – 'תכונות' ו'וריאציות '. השניים לרוב מבלבלים, ולכן חשוב להבהיר את ההבדל ביניהם.

התכונות הם המאפיינים של המוצר, כמו צבע, חומר, מידה וכן הלאה.

הווראציות הם הנתונים עצמם כמו מספרי המידות, הצבעים עצמם.

כך, למשל, ייתכן שיהיה לך חולצה עם תכונה של צבע בווראציה של כחול ושחור, או תיק נסיעות עם תכונה של משקל וווראציה של המשקל עצמו בק"ג.

לכן התכונה הם מידע ואילו הווראציות הוא כפתור שהלקוח יכול לבחור.

נעשה את זה בחלוקה לשלושה שלבים רק בשביל ללמוד כי בעצם זה רק שלב אחד : )

  1. הוספת תכונה – כמו צבע, מידה והוספת הערכים עצמם כמו צהוב לבן שחור וכו'  
  2. לסמן v ב"נועד עבור ווראציות"
  3. עברו ללשונית ווראציות ולחצו על "הוסף וראציה" > "בצע" ועדכנו את המחיר

אם יש לכם מחיר שונה לכל ווראציה כמו לדוגמא חולצה אפורה במידה m במחיר שונה מחולצה אפורה במידה s והחולצה האדומה יקרה יותר מהחולצה האדומה וכו' עד 50 שינויים כאלה… תבחרו בלשונית "הוסף וראציה מכל התכונות" > "בצע" ואז תגדירו את המחיר והמלאי של כל ווראציה בנפרד.

5. תיאור קצר

התיאור הקצר מופיע בדרך כלל במקום בולט בדף המוצר היחיד שלך. התיאור הארוך יותר שהזנת לעיל בדרך כלל יוצג למטה.

התיאור הקצר שלך צריך להיות 2-3 משפטים מושכים. קצת קופירייטינג ואופטימיזציה של מילות מפתח יעניקו לכם תיאור קצר מצוין.

6. לפני פרסום המוצר

מזל טוב! דף המוצר שלך כמעט מוכן, לפני פרסום המוצר, הוסף את הדברים הבאים באמצעות סרגל הצד בצד שמאל.

קטגוריות מוצרים ותגיות – קטגוריות ותגים עוזרים לך לארגן מוצרים. הקונים שלך יוכלו גם להשתמש בקטגוריות ותגים בחזית החנות שלך כדי למצוא מוצרים.

תמונת מוצר – הוספת התמונה הראשית של המוצר. זו תהיה התמונה הגדולה ביותר בעמוד המוצר היחיד ותופיע גם בדף הארכיון.

גלריית תמונות מוצר – ניתן להוסיף תמונות נוספות המופיעות בגלריה בעמוד המוצר. 

לא לשכוח לחיצה על כפתור הפרסום

השימוש בלשון זכר אקראית והמאמר מיועד לשני המינים כאחד בכתיבת המאמר בינואר 2020 עודכן מרץ 2021 השקענו מאמץ רב שיהיה מדריך מפורט ברור ולא ארוך אם נהנתם מהפוסט תוכלו לומר תודה בתגובות למטה ואם אתם סופר נחמדים שתפו את המאמר בכל פלטפורמה מתאימה. אם יש לכם שאלות או אתם מעוניינים במדריך דומה כתבו לנו אנחנו עונים מהר
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *