פרסום באנרים

תוכן המאמר

פרסום באנרים

חברים יקרים בדף זה אני רוצה לסרוק בקצרה את אפשרויות הפרסום בבאנרים + מידע רלוונטי

כהקדמה ופתיח

יש שני סוגי באנרים סטטי ודינמי, הסטטי הוא בעצם מודעה המוכרת לנו מהפרינט, אם כי כמעט ולא משתמשים בבאנרים עבור טייזרים וקמפיין מודעות, אלא עבור איסוף לידים – פניות באמצעות טופס יצירת קשר

הדינמי, הוא הנפשה שהגבול שלה הוא סרטון.

איפה מפרסמים אותו

פרסום הבאנר אפשרי באמצעות שירות Google Ads או באתרים רלוונטיים המוכרים שטחי פרסום,

ניתן גם להעלות לכמה אתרים ביחד באמצעות טרגוט קהלים ומעקב אחרי מתעניינים באמצעות מערכת הגשה ע"י
חברות העוסקות בתחום.

וכמו בכל פרסום דיגיטלי לפני שאנו באים לפרסם באנר חשוב מאוד לדעת מי הוא הקהל אליו אנו פונים ולהגדיר מקומות פרסום לפי היעד.

חשוב לדעת

כי מבחינה סטטיסטית באנר נחשב לפרסום מת מכיון שאנשים מצנזרים אותו מיד בתת המודע ואחוזי ההמרה של באנר אל רכישה / השארת פרטים נמוכה יחסית, ושלא נדבר על גולשים שהתקינו בדפדפן שלהם תוסף חוסם פרסומות שיש מקרים שגם חוסם באנרים.

לכן במקביל לבאנר מומלץ להעלות גם כתבת שיווק באתר בו הוא מופיע מדמה תוכן וכדו'

הגבלות

בעת פרסום במערכת גוגל אדוורס או במערכות הגשה על קובץ הבאנר להיות קל משקל מאוד ! – מצורף קישור לתנאי הבאנר של גוגל, אפשרות זו משאירה לנו את הבחירה לבאנר סטטי או דינמי שמונפש מעט מאוד, באנרים דינמיים כבדים – בעלי הנפשה רבה או יותר מ 3-4 פריימים לא יופיעו בצורה תקינה או לא יאושרו ע"י מערכת ההגשה. ככלל בעלי האתרים מעדיפים באנרים קלי משקל שלא מעכבים את טעינת הדפים.

אם יש צורך בבאנר דינמי מעל 3-4 פריימים מומלץ לפרסם באופן ישיר באתרים רלוונטיים שמאפשרים גם העלאת
קבצים כבדי משקל

לינקים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
WhatsApp chat