קידום אורגני בגוגל

תוכן המאמר

מה זה קידום אורגני ?

קידום אורגני (seo) כשמו הוא אופטימיזציה של אתר האינטרנט למקומות גבוהים בתוצאות במנוע החיפוש גוגל בדרכים "טבעיות" ובלי לשלם על קידום ממומן.

ביצוע הקידום מתבסס בעיקר על שלושה מאפיינים,

1. תוכן איכותי באתר.

2. חווית משתמש (ובכללה רספונסיביות ומהירות טעינה ותגובת האתר).

3. קישורים איכותיים מנכסים דיגיטליים.

עבודת חברת הקידום הינה במקביל על שלושת התחומים, הן בהזנת תוכן איכותי ומנוסח נכון בהתאמה למילות החיפוש (אם עדיין אינכם יודעים מה זה ניתן לקרוא בקישור הזה), הן בשיפור תשתית האתר מבחינת חווית המשתמש התאמה לכל סוגי המסכים האצה ומהירות טעינה מקסימלי, והן בקישורים חיצוניים (ופנימיים) יעילים. 

מטבע הדברים לא ניתן בקידום אורגני לקדם מבצע מהיר של רק ל 24 שעות הקרובות וכדו' בשונה מהקידום הממומן אין קיצורי דרך ותוצאות בין לילה טווח ההשפעה של תוצאות העבודה ניכרות בדרך כלל רק לאחר כ 3-4 חודשים, אבל אלו תוצאות יציבות ואמינות שלא נצטרך לשלם עבור כל הקלקה שבאה דרכם, וכל עוד המתחרים שלנו לא יעבדו קשה כדי לעקוף אותנו נמשיך להנות מהם בצורה משמעותית וארוכת טווח.

אם אתם עומדים לפני פיתוח אתר חדש מומלץ מאוד שצוות הקידום יהיה מעורה כבר בשלב האפיון ויחווה את דעתו על האתר, לרוב אתר חדש ניתן לקדם אורגנית מהר יותר מאתר ישן שכבר נעשה בו קידום, ובעיקר ישנה חשיבות לצורת הפיתוח ומבנה האתר שתהיה איכותית מבחינת "המבחנים" של גוגל.

באיזה אתרים זה מתאים ?

קידום אורגני מומלץ בכל אתר במקביל לקידום ממומן, ובאתרי תדמית שאינם מבצעים גם קמפיין קידום ממומן הקידום האורגני מוכרח.

יש לחלק את תקציב השיווק הדיגיטלי בחלקו לקידום ופרסום ממומן ובחלקו לקידום אורגני בכדי "לסגור את כל הקצוות" ולקבל תוצאות מושלמות.

הקידום האורגני מתאים כמעט לכל אתר, עם זאת מיניסייטים או אתרים שאינם מכילים כמעט תוכן יהיה קשה עד בלתי יעיל לקדם באופן שוטף בצורה אורגנית (ועדיין גם באתרים כאלו מומלץ מאוד להשקיע מידי פעם באופטומיזציה נכונה)

מה אני צריך לעשות בשביל זה?

לא הרבה,

צריך לבחור באנשי קידום מנוסים שמציגים הוכחות ליעילות והצלחה בקידום אורגני ושצורת העבודה שלהם כוללת שקיפות מלאה ודוחו"ת מפורטים על התקדמות העבודה והתוצאות.

אם האתר מכיל בלוג מאמרים בתחום העסק שלכם לרוב כדאי להיות שותף בכתיבת המאמרים או לכל הפחות בבחירת הנושאים ועיקרי התוכן.

לסיכום, היתרונות:

  • תנועת גולשים מוגברת אמינה איכותית וטבעית יותר אנשים נוטים להאמין לתוצאות האורגניות יותר מלתוצאות ממומנות.
  • לטווח ארוך בשונה מקידום ממומן בו שילמת – קיבלת, לא שילמת – לא קיבלת.
  • עלות נמוכה יותר בהשוואה לקידום ממומן.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email
WhatsApp chat